Monday, June 15, 2009

PERSATUAN AL-QURAN DAN AS-SUNNAH



LOGO PERSATUAN aL-QURAN DAN AS-SUNNAH

SALAM PERJUANGAN....

Buat persatuan Mahasiswa al-quran dan As-sunnah selamat maju jaya ana ucapkan. Ana harapkan agar antum semua menjadi Mahasiswa yang cemerlang, gemilang dan terbilang satu hari nanti InsyaAllah.

Untuk pengetahuan antum semua persatuan al-quran as-sunnah ditubuhkan bukan bertujuan untuk buat program saja tapi merupakan wadah untuk kita menjaga islam dimuka bumi khususnya bumi kuis ini agar sentiasa mengikut ajaran islam yang sebenarnya. persatuan ini juga berperanan untuk menghidupkan biah solehah supaya bumi kuis ini diberkati Allah S.W.T.Harap antum semua paham apa sebenarnya matlamat dan tujuan kita tubuhkan persatuan ini. Jangan ingat persatuan ini untuk hiburan semata-mata.Sekiranya antum ingat tubuhkan persatuan ini hanya sekadar untuk berhibur, cari populariti ana harap antum muhasabah diri balik. Ingat kita umat islam yang ditaklif menjadi khalifah dimuka bumi ini.

untuk akhirnya ana harap kita persatuan mahasiswa al-quran dan as-sunnah sama-sama menegakkan islam dibumi kuis ini supaya menjadi bumi yang diberkati..InsyaAllah....

1 comment: