Thursday, June 23, 2011

BAHANG BERSIH 2.0 MULAI TERASA UNTUK ANAK MUDA



Salam Perjuangan..

"Slogan Anak Muda Sayang Malaysia" dan "Anak Muda turun Bersih" sudah mula bermain dimedan FB. Ini menandakan kematangan dan kebangkitan anak muda dalam isu semasa dan keperihatinan anak muda kini yang cintakan negara untuk memelihara Malaysia tercinta daripada rosak binasa olh pihak yang tidak bertanggungjwab.

Anak Muda Berjiwa Besar


Pada masa sekarang kita tidak boleh pandang anak muda sebelah mata kerana mereka inilah yang akan menjadi genarasi yang akan memipin negara satu masa nanti. Kebangkitan anak muda dinegara tanah arab membuktikan keberanian mereka dalam menegakkan kebenaran. Anak muda kini semakin sudah berani bertindak bijak dan kebanyakan mereka ini adalah terpelajar..Lihatlah kekuatan anak muda di Mesir, Tunisia dapat menjatuhkan kerajaan zalim dalam demontrasi sahaja.

Usah Takut dan Gentar

Esok merupakan tarikh keramat untuk anak Muda menyertai perhimpunan BERSIH untuk menuntut keadilan dalam PRU 13 yang akan datang ini. Persiapan yang rapi perlu dilaksanakan dalam masa terdekat ini. Persiapkan ruhiyyah, jasmaniyyah agar kepergiaan ke medan perang esok dalam keadaan diri yang diredhoi ALLAH S.W.T. Usah gentar dengan ancaman kerajaan yang pelbagai ugutan dengan ugutan tangkapan. Kita ada ALLAH S.W.T. kita tidak berseorangan dalam menegakkan kebenaran. Yakinlah selagi mana kita melaksanakan perkara yang baik selagi itu ALLAH akan sentiasa bersama kita menjaga kita.

Harapan Untuk Anak Muda.

Seluruh anak muda bangun dan tentang fitnah, kerana masa depan negara ini adalah berada ditangan kamu, yang zalim dan kotor fikirannya, adalah poltikus tua bangka, yang tak sedarkan diri, yang akan menemui ajal tidak beberapa hari lagi,bangunlah wahai anak-anak muda, lihat disekeliling kamu, mesir,tunisia,mereka berani, kamu juga mesti berani, Walaupun kerajaan ada duit, kuasa dan harta, tapi kita ada Rakyat dan Allah, Usah takut dan gentar..takbir Allahuakbar 3x..

No comments:

Post a Comment