Thursday, June 2, 2011

Saya Sayang PERMATA dan Inilah calon Pilihan saya


Menjelang kehangatan Pilihanraya Persatuan Mahasiswa Jordan (PERMATA)ramai yang masih berdebar-debar untuk menanti siapakah bakal menggantikan kepimpinan PERMATA akan datang. Mahasiswa Mu'tah saya kira sekarang tengah mencongak untuk memilih calon mereka yang selayaknya untuk memikul tanggungjawab.

Antara Calon Pilihan Saya:


1. PRESIDEN: NAZRI YASIN
2. TIMBALAN PRESIDEN: NORAZIAH BT MAD DESA

CALON AMT DAN ALT SISWA :

1) Muhammad Dawud Bin Ab. Rashid

2) Ahmad Kailani Bin Zahari

3) Fakhrul Hayyi Bin Mohamed

4) Hafizulfaiz Bin Mohd Puad

5) Shafiy Bin Zakaria

6) Almansalwi Bin Ridzuan

7) Muhamad Hanif Bin Ali

8) Bukhari Bin Safian

9) Ahmad Syukran Bin Baharuddin

CALON AMT DAN ALT SISWI:

1) Syafiqah Binti Salleh

2) Fathi Insyirah Binti Sabri

3) Syarifah Nor Fathiah Bt Syed Mustapha

4) Nurul Fathiyah Liyana Binti Osman

5) Nurul Aisyah Binti Yahya

6) Sharifah Nawwar Binti Syed Mustaffa

7) Karimah Bt Mohamad

8) Noor Hidayah Binti Adzman

9) Maryam Binti Che Yusof Shauk

Ini adalah calon pilihan saya..Jadi antum semua bagaimana??? Saya menyeru kepada semua untuk sama-sama turun mengundi untuk menyatakan rasa kasih dan cinta pada persatuan PERMATA..

No comments:

Post a Comment